דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סוגי השקעות נדלן 

מאת    [ 28/11/2010 ]

מילים במאמר: 371   [ נצפה 2232 פעמים ]

מאז ומתמיד השקעות נדל"ן נחשבו כהשקעות בטוחות יחסית אשר מניבות רווחים נאים למי אשר משקיע בהן. בין אם השקעות הנדל"ן מתמקדות במכירה מהירה של נכס הנדל"ן אשר נקנה במחיר זול במיוחד, או מכירה ברווח נאה לאחר שיפוצו של נכס הנדל"ן אשר נרכש ואשר ערכו עלה בהרבה על ערך השיפוץ אשר היה דרוש, ואף השכרתו של נכס נדל"ן אשר נקנה אשר מעכבת אמנם את החזר מחיר הקנייה עד למכירתו של העסק אולם מספקת תוספת הכנסה נאה חודשית אשר מהווה תוספת מרשימה לתשואה הכוללת אשר ניתן להפיק מנכס הנדל"ן אשר בו השקענו.

יתרונות וחסרונות סוגי השקעות נדל"ן שונות

כאשר מדובר בנושא השקעות נדל"ן מסוג רכישה ומכירה מהירה של נכס הנדל"ן, התשואה היא פונקציה ישירה של פערי המחירים בין הקניה למכירה של נכס הנדל"ן. במקרים מסוימים, כאשר נכס הנדל"ן נמכר במחירים נמוכים במיוחד מסיבות שונות כגון דירה אשר עוקלה על ידי הבנק או אשר עומדת בפני עיקול על ידי הבנק, או צורך בעל הבית הקודם בגיוס מהיר של הון מיידי לצורך כלשהו (פתיחת עסק, מחלה או כל צורך אחר), ניתן לרכוש נכסי נדל"ן הנמכרים במחירים אשר נמוכים באופן משמעותי מערכם האמיתי בשוק. במקרים מעין אלו, מכירת נכסי הנדל"ן עם קנייתם מהווה אחת מאפשרויות השקעות נדל"ן מוצלחות כיוון כי ניתן באופן זה בזמן קצר וללא השקעה מעבר למחיר הרכישה להחזיר את מחיר הרכישה בתוספת הפער למחיר המכירה. כיוון והמשקיע אינו מחויב להפטר מן הנכס בעבור ההצעה הראשונה אשר הוא מקבל, התשואה במקרה זה יכולה להיות יפה מאד.

השקעות נדל"ן לצורך שיפוץ ומכירה הן השקעות אשר עשויות להניב תשואה גבוהה אף יותר מסוג ההשקעות הראשון, אולם טומנות בחובן סיכון מסוים. גם במקרה זה רצוי לרכוש נכס אשר מחירו נמוך מערכו הריאלי, אולם כאן אחוז גבוה מהתשואה מגיע בעקבות השבחת הנכס, ולעתים שינוי ייעודו של הנכס. רכישת בית דירות והפיכתו למרכז מסחרי, רכישת קרקע והפיכתה לבית מגורים או רכישת דירה מתפוררת והפיכתה לדירת יוקרה. על פי רב, הסכום אותונשקיע בשיפוץ הדירות יוחזר עשרות מונים במעמד מכירת הדירה, במידה וביצענו ניתוח שוק נכון והבנו את הדרישה לנכס מסוג זה בשוק.

השקעות נדל"ן לצורכי השכרה הינן השקעות יחסית בטוחות אשר בהן הנכס מניב תשואה חודשית אשר מתווספת לפער בין מחיר קניית ומכירת נכס הנדל"ן. חסרונן העיקרי הוא החזר יחסית איטי של ההשקעה יחסית לקנייה לצורך מכירה בלבד, והסיכון כי הנכס יעמוד ללא שוכר.

יועצת השקעות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב